Hebben op vak. in de Camargue in Frankrijk veel last van kleine beestjes. Je krijgt er jeuk van en veroorzaken zelfs wondjes. Wat helpt hiertegen?

Dit zijn geen muggen of vlooien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.8K

Het beste antwoord

De natuur is een beetje in de war. Het kunnen heel goed aouts zijn. Die lijken op kleine rode spinnetje en bijten zeer gemeen. Ze komen elk jaar vroeger.
Ik zal zo een middeltje toevoegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk maar eens hier: verderop worden ook middeltjes genoemd.
http://www.infofrankrijk.com/post/1486/0/

Toegevoegd na 6 minuten:
Aouts moet zijn Aoutats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zijn midgets, een soort vlieg. Niets help daartegen, ze kruipen overal doorheen. Behalve een regenpak, maar of je die elke avond aan wilt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kregen de tip ons preventief in te smeren met babyolie.
Vooral 's avonds. Het is niet het ultieme wondermiddel, maar hielp beter dan alle andere (vaak dure) middeltjes die hebben geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat waarschijnlijk om knutjes of kriebelmugjes. Als je nog weet hoe zo'n mugje er uitziet kun je de foto's bekijken op onderstaande website.