Iemand nog tips voor Belek in Turkye. We zitten daar binnenkort vlakbij in een resort. Dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Dan krijg je toch alle informatie en tips van je reisorganisatie?

Belek ligt 40 km van Antalya.
Belek ligt in een prachtig natuurgebied aan de voet van het Taurusgebergte, in een groene strook met bossen van eucalyptus en naaldbomen.
Kun je fijn wandelen.
Beschermd natuurgebied en vormen voor meer dan 90 vogelsoorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een startpagina over Belek,hier is wel wat te vinden:

http://www.turkijelink.nl/belek.html
fremar
13 jaar geleden
Hieronder wat info uit de onderstaande link

Informatie over vakantie in Belek
De Belek regio ligt 30 kilometer ten oosten van Antalya aan de middellandse zeekust en maar 30 kilometer rijden van het historische resort Side.

In 1987, voor het eerst in Turkije, werd de infrastructuur voor een groot toerisme centrum ontwikkeld, met de positieve poging de karakteristieken van deze natuurlijke mooie regio te behouden en de omgeving factoren zoveel mogelijk te behouden.

Belek vakantie
Belek biedt alles waar u naar op zoek bent in een vakantie regio, blauwe vlag strand, geweldige natuurlijke omgevingen, golf banen en een brede variëteit aan winkels, restaurants, nachtleven en activiteiten het hele jaar door.
Het klimaat is uitmuntend met 300 dagen zonneschijn per jaar, lage luchtvochtigheid en de heldere schone wateren van de Middellandse zee.
Om in en rond Belek te komen bent u niet toegewezen op een auto maar kunt u gebruik maken van de bus service die elke 10 minuten van Belek naar de Antalya-Alanya hoofdweg bij Serik rijdt. Vanaf hier kunt u zowel naar Antalya, Alanya maar ook bijvoorbeeld Side.

Heel veel plezier in Turkije!