in welke plaats staat de camping van noa vakanties in frankrijk? en zijn daar pretparken/waterparken in de buurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is precies een NOA vakantie?

Antwoorden (1)

Noa's vakanties, zijn christelijke vakanties op eenvoudige groene campings. De camping in Frankrijk ligt aan een klein riviertje vlakbij het dorpje Chateauneuf-Les-Bains.
Het ligt in de regio Auvergne.
De natuur is in Auvergne is prachtig, maar staat nu niet direct bekend om zijn pret- en waterparken :(
Wanneer je echter bereid bent een eindje te rijden, zijn er genoeg leuke dingen te beleven.