Wat kost een transfer van Jakarta Airport naar het centrum van Jakarta?

We kunnen dat bijboeken bij het ticket, maar ik vind dat bedrag zo hoog. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een airport zijn altijd genoeg taxi's. In een land als Indonesië betaal je voor een taxi sowieso niet te veel.

Het beste antwoord

Als je bijboekt bij het ticket moeten heel veel tussenpersonen er ook iets aan verdienen. En dat zijn ook Nederlandse tussenpersonen die hogere bedragen vragen dan de Indonesische.
Kijk in een recente Travel Survival Kit of ander backpackers reisgids en daar staat wat de transfers kosten. Daarbij geldt wel dat het mij nog nooit gelukt is om voor de daar genoemde prijzen een taxi te krijgen en ik kan echt goed afdingen.
Zorg daarbij ook dat je een visitekaartje hebt van het hotel zodat er geen "misverstanden"ontstaan over de ligging van het Hotel. Want dan brengen ze je eerst naar een hotel met bijna dezelfde naam en dan hebben ze twee ritten met je als je dan alsnog naar het goede hotel moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zit in de hoofdstad en dus is het altijd duurder dan gewoon, maar je moet rekenen op iets van 15 tot 20 dollar.dat zal tussen de 100.000 en 150.000 Idr liggen.
Je moet onderhandelen over de prijs