Waar kan je daadwerkelijk de goedkoopste vliegtickets bestellen?

Welke site is nu echt een prijsstunter?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (12)

In Rusland zijn tickets heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Easyjet heeft ook nog weleens goedkope prijzen. Hun hebben zelf een functie om het goedkoopste ticket tezoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ga gewoon met de klm je betaald misschien wel meer maar het is nog veliger ook nog
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In België en Duitsland opstappen scheelt vaak enorm. Even googelen op een vergelijkingssite met vertrekplaats niet op Schiphol. Dit kan veel schelen, maar kost wel tijd om uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ryanair.com
Je kunt vliegen vanaf Dusseldorf-Weeze,vlak over de grens bij Nijmegen,Eindhoven,Maastricht wel met diverse bestemmingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zit nogal een groot prijsverschil tussen de prijzen van vliegtickets tussen verschillende websites. als je op google je vertrekpunt en bestemming intypt kom je wel op de bekende sites terecht zoals: cheaptickets, expedia, opodo.

Verder kan het in sommige gevallen lucratief zijn om een flexibel vertrekpunt in gedachten te nemen. sommige internationale lijnvluchten zijn stukken goedkoper vanaf bv. Frankfurt.

Ook kun je gebruik maken van wisselkoersen om voordeel te behalen. op expedia.co.uk kun je profiteren van het goedkope Britse Pond.

Kortom: onderzoek alle mogelijke opties en hou alternatieven in je achterhoofd die voor jezelf uitvoerbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
www.cheaptickets.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
www.jetairfly.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een goed reisbureau. De zogenaamde prijsvechters stunten wel eens met zeer goedkope tickets waardoor de indruk wordt gewekt dat ze altijd goedkoop zijn. Deze stunttarieven zijn slechts weggelegd voor enkele personen. Zodra je de aanbieding via de media hoort ben je eigenlijk al te laat, probeer het maar eens uit. De betere reisbureau's hebben toegang tot veelal het complete Reis- / ticketaanbod van de meeste aanbieders en kunnen een prima prijsvergelijk voor u uitvoeren. Ik ben inmiddels door schade en schande wijzer geworden en boek niets meer online!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op www.worldticketcenter.nl kan je goedkope vliegtickets voor verre bestemmingen vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan:
1) Vanaf waar je vertrekt
2) Waar je naartoe wilt
3) Hoe ver je van tevoren je ticket boekt (bij een charter dan)

Schiphol is idd één van de duurste luchthavens ter wereld, daarom vertrekken Nederlanders steeds vaker vanaf Weeze bij Dusseldorf, Zaventem bij Brussel of het vliegveld van Luik (Liegé). Vanaf België is JetAir een echte aanrader. Wil je liever vanaf Amsterdam/Rotterdam, dan zeg ik toch: Transavia (goed op de acties letten).

Belangrijk is dat je zo ver mogelijk van tevoren je ticket boekt. Hoe minder stoelen er zijn, hoe meer toeslagen er bovenop komen. Succes! :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bangla-Desh Airlines.com
Wel geduld hebben, ze hebben maar 1 vliegtuig!