Hoe lang duurt een vlucht van Amsterdam naar Jakarta

Weet iemand hoe lang het duurt om van Amsterdam naar Jakarta te vliegen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
8.6K

Antwoorden (4)

16 en een half uur,zonder tussenstop...met tussenstop kan er zo'n uur bijkomen....als alles mee zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf Amsterdam naar Indonesië CGK Jakarta
15 uur 20 min
Mits alles meezit, en afhankelijk van Vliegmaatschappij en tussenstops.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er van af met welke maatschappij je vliegt. De ene werkt met een tussenstop en de andere met een overstap. Als je krap zit kan een vlucht langer lijken dan als je ruim zit. Op www.tix.nl vergelijken ze meer dan de prijs alleen (o.a. beenruimte).
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de meeste maatschappijen is er één korte tussenstop. De kortste reisduur is dan 15 uur en 25 minuten. De terugreis duurt iets langer 15 uur en 50 minuten.