Vakantie in nederland, iemand een suggestie ?

Ik wil graag in de zomer op vakantie met mijn vriendin, ergens in augustus of eind juli.
Het enige probleem is dat ik dan 17 ben en dus verplicht ben om naar een jeugdcamping of iets te gaan, we hebben echter geen zin in een of andere zuipcamping waar dagelijks rottigheid is (ik zeg niet dat er géén rottigheid is op normale campings hoor)
Nu is mijn vraag aan jullie of jullie een leuke camping weten waar je niet verplicht 18 voor moet zijn (toestemming van ouders hebben we gewoon dus dat is ook geen probleem) wat verder van belang is is dat het in nederland is.

cheers (:

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je 17 jaar bent, ben je niet meteen verplicht om op een jeugdcamping te gaan staan. Er zijn genoegveel leuke familiecampings in Nederland waar ze een speciaal veldje of aparte hoek voor jongeren hebben. Neem camping De Stortemelk op Vlieland. Heel mooie camping in de duinen, vlak aan het strand. Er is een jongerenafdeling (maar je bent niet verplicht daar te gaan staan, als je rust wilt zoek je een andere plek uit), een grote kantine, en in het dorp zijn er zat kroegen en danstenten waar de jeugd zich kan vermaken (en niet alleen de jeugd). Maar als je niet van zee en strand houdt, zijn er genoeg andere opties, zowel in als buiten Nederland. Toegevoegd na 1 minuut: * genoegveel = genoeg (of veel) ;-)

Center Parcs?

Een leuk hotel, in een mooie stad in NL.

riviera camping biddinghuizen

Texel

Ga eens langs bij de ANWB.

Texel!

Dit is super leuk om te doen kan overal!!!

Bronnen:
http://www.supertrips.nl/

De 29 Stay Okay hostels in Nederland. Dat heette vroeger een jeugdherberg. Je hebt er tegenwoordig ook gewoon 2persoonskamers.

Dan moetje naar lattrop [ twente ] daar heb je verschillende campings bij elkaar . En in de buurt is ook nog een grote discotheek .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100