Vakantie in nederland, iemand een suggestie ?

Ik wil graag in de zomer op vakantie met mijn vriendin, ergens in augustus of eind juli.
Het enige probleem is dat ik dan 17 ben en dus verplicht ben om naar een jeugdcamping of iets te gaan, we hebben echter geen zin in een of andere zuipcamping waar dagelijks rottigheid is (ik zeg niet dat er géén rottigheid is op normale campings hoor)
Nu is mijn vraag aan jullie of jullie een leuke camping weten waar je niet verplicht 18 voor moet zijn (toestemming van ouders hebben we gewoon dus dat is ook geen probleem) wat verder van belang is is dat het in nederland is.

cheers (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je 17 jaar bent, ben je niet meteen verplicht om op een jeugdcamping te gaan staan. Er zijn genoegveel leuke familiecampings in Nederland waar ze een speciaal veldje of aparte hoek voor jongeren hebben. Neem camping De Stortemelk op Vlieland. Heel mooie camping in de duinen, vlak aan het strand. Er is een jongerenafdeling (maar je bent niet verplicht daar te gaan staan, als je rust wilt zoek je een andere plek uit), een grote kantine, en in het dorp zijn er zat kroegen en danstenten waar de jeugd zich kan vermaken (en niet alleen de jeugd). Maar als je niet van zee en strand houdt, zijn er genoeg andere opties, zowel in als buiten Nederland.

Toegevoegd na 1 minuut:
* genoegveel = genoeg (of veel) ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Center Parcs?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar moet je dus 18 voor zijn.. :p
Een leuk hotel, in een mooie stad in NL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken jij hotels waar je onder de 18 in mag, vaak wordt je niet toegelaten omdat je niet 'verantwoordelijk' genoeg bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm nee sorry...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of laat je ouders het boeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog 1 idee : Je kan ook door NL reizen, van plaats naar plaats. Huur dan bijv een camper. ( Als dat niet voor 18 jr en ouder is)
zondag
13 jaar geleden
Wie rijdt er dan?
riviera camping biddinghuizen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier mogen geen jongeren onder de 21 verblijven zonder een meerderjarige..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens langs bij de ANWB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is super leuk om te doen kan overal!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 29 Stay Okay hostels in Nederland. Dat heette vroeger een jeugdherberg. Je hebt er tegenwoordig ook gewoon 2persoonskamers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moetje naar lattrop [ twente ] daar heb je verschillende campings bij elkaar .
En in de buurt is ook nog een grote discotheek .