ik wil graag naar thailand en maleisie op vakantie. is het mogelijk op bangkok te vliegen en van kuala lumpur weer te vertrekken ivm visum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

met het vliegtuig van Bangkok naar Kuala Lumpur vliegen, is niet duur en veilig. met de trein of bus de grens oversteken kan ik je niet aanraden. (te gevaarlijk bij de grens)
Tickets kan je overal boeken in Thailand je kan ook vanaf een eiland naar een eiland vliegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Visum is geen probleem, maar je moet een maatschappij vinden die zowel uit KL als uit Bangkok op Amsterdam vliegt. Of twee enkele reizen boeken. Je kunt met de trein van BKK naar KL rijden. Ook een gebeurtenis, anders vliegen natuurlijk of met de bus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou moeten kunnen met de KLM, maar ik weet niet of ze het doen. KLM is geen flexibele maatschappij. Waarschijnlijk betaal je meer met twee enkele reizen.
Als je met Maylasia Airways vliegt (een aanrader) kun je eenvoudig naar Bangkok en Kuala Lumpur en helpen ze je zelfs aan boord met visum en invullen.
Dit weet ik uit eigen recente ervaring.Deze maatschappij vliegt vanuit Amsterdam naar beide hoofdsteden.
Je kunt vooraf bij deze vliegmaatschappij ook overleggen voor de planning.
Van alle vliegmaatschappijen waarmee ik gevlogen heb (dat zijn er nogal wat) stak deze maatschappij er qua service, klantvriendelijkheid en zorg met kop en schouders bovenuit.
Tevens hebben ze de beste verbinding naar beide hoofdsteden en weten ze alles van de formaliteiten af.
Het zijn twee toplanden om op vakantie te gaan.
Hopelijk kun je hier wat mee.