Welke service is er aan boord van een etihad gratis en waarvoor moet je betalen?

Ik vlieg binnenkort naar oman met de vliegmaatschappij etihad, Ik zie dat er ook internet aan bord is en nog meer services. moet ik daarvoor betalen? we reizen economy class

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik heb onlangs een aantal vluchten met Etihad gemaakt. Etihad heeft erg mooie en moderne vliegtuigen, maar ik kan me over internet niets herinneren. Dat betekent waarschijnlijk dat het stevige tarieven zijn geweest met internet via satelliet.

Overigens: American Airlines biedt op een aantal vluchten boven het vaste land van de VS ook internet aan tegen een zeer schappelijk tarief ($5 voor een korte vlucht). Dat werkt erg goed. Ongetwijfeld komt daar geen satelliet aan te pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Etihad is zeker een van de betere luchtvaartmaatschappijen ter wereld. Het zal je niet tegenvallen, dat bestaat haast niet . Fijne vakantie!!

Andere antwoorden (1)

Internet in het vliegtuig nooit gratis, zeker niet in Economy. Dit zal bij Etihad niet anders zijn.
Reken op lijvige tarieven (oftewel: ik zou tijdens de vlucht andere bezigheden zoeken).
Utrecht