Ben op zoek naar n redelijk goed hotel of B&B in den Bosch in mei, liefst eigen ervaring.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Den Bosch ken ik geen B&B, maar zelf ben ik regelmatig voor cursus in Waalwijk en in Drunen zit een B&B waar ik dan altijd overnacht. Goede mensen die hen hart en ziel hebben voor hen B&B. Het ontbijt is heerlijk en je krijgt afhankelijk van het jaargetij ook een streekproduct bij het ontbijt om te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet wel een hele goede in de omgeving van Den Bosch, www.bommelsteinaalst.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit in "Van der Valk" vlakbij in het naburige Vught, waar ik vroeger wel eens logeerde. Nette hotelkamers, zwembad, en dat alles voor een zeer redelijke prijs. En, je zit zo in het centrum van Den Bosch.