Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik het beste kijken voor leuke goedkope vakantiehuisjes?

bij voorkeur met zwembad of zwembad in de buurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
paulus811
13 jaar geleden
En welk land?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juni/juli waarschijnlijk, land bij voorkeur engeland, maar andere landen mag ook.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

kijk op www.vakantieveiling.nl daar is altijd wel wat leuks zo zijn wij deze herfstvakantie naar een camping geweest in arnhem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het tijdschrift "Landleven". De leukste en zeker betaalbare vakantiehuisjes van particulieren. Hebben we ook een paar keer gedaan. Zo verrassend!

Er staat vaak een website bij vermeld zodat je alvast een kijkje kunt nemen. Of anders een emailadres. Stel gerust al je vragen. De mensen zijn echt blij als je komt.

Met google kun je dan kijken wat er allemaal in de buurt is te doen. Of op de sites van de plaatselijke VVV. Of vragen aan de eigenaar van het huisje.

Achter in het ANWB-blad zie je ook, per provincie en per land, advertenties voor vakantieadressen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij kijken vaak op marktplaats. Gewoon rubriek vakantie--->vakantiewoningen en de bestemming kiezen waar je graag naartoe wilt. Je kan je keuzen uitbreiden met alles wat je maar wilt (zwembad, sauna, afgelegen en noem maar op). Veel particuliere aanbieders zetten hier hun vakantiehuis op en je kan echt mooie dingen huren. Wij doen het geregeld en hebben fijne ervaringen hiermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site zijn altijd leuke aanbiedingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Anita82,

Ik heb goede ervaringen met Happy Home, www.happyhome.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de afgelopen jaren tot volle tevredenheid mijn vakantieweekjes geregeld via onderstaande site.
De informatie deugt, de fotoos zijn nooit misleidend geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt af waar je na toe wilt. Als je een vakantiehuis in Zuid Afrika zoekt kun je kijken bij:
www.zuidafrikavakantiehuizen.nl of kaapstadvakantiehuizen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de link kun je per regio cottages bekijken en boeken, heel handig als je ook gelijk de prijs wilt weten. Sommige cottages hebben ook een website. Een emailadres staat er in ieder geval bij.
Leuke zoektocht :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding