Is camping "La Plage Blanche' een leuke camping?

Is camping "La Plage Blanche" een leuke camping voor twee meisjes van 15 jaar? ( en een moeder van 45:P)
En is het weer daar ook goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Op de site van Vacanceselect vind ik de volgende beschrijving van jullie camping en ik denk dat jullie daar veel zullen genieten.
Hoe het weer daar is heb ik al geantwoord op je vorige vraag: Hoe warm is het in Ounans :-)

De camping La Plage Blanche is ideaal gelegen aan de rivier de Loue en niet ver van het dorpje Ounans. Zwemmogelijkheden te over in het zwembad en in de rivier natuurlijk. Hier worden door de kinderen dammen gebouwd en met bootjes gevaren. Voor de visliefhebbers is er een meertje op de camping waar gehengeld kan worden op forel en karper. De warme ontvangst door de eigenaar en de vriendelijkheid van het personeel maken van dit terrein een prima vakantiebestemming. 's Avonds worden heerlijke maaltijden geserveerd in het restaurant. Wat een paradijselijk diner op het terras naast de rivier! Grenzend aan de camping is een activiteitencentrum waar een apenkooi is. Vanuit hier worden ook kano-, mountainbike- en speleologietochten worden georganiseerd. Het nabijgelegen bos van Chaux, het tweede loofhoutbos van Frankrijk, leent zich natuurlijk voor een mooie wandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op zoover.nl krijgt het een beoordeling van 7,8. Is niet slecht.

http://www.zoover.nl/frankrijk/franche-comte/ounans-jura/la-plage-blanche/camping

Een gast die ook met oudere kinderen gegaan is schrijft:
"Voor oudere kinderen (13 en 16 jaar) veel contactmogelijkheden, sportveld, zwembad, rivier, tafeltennis."
Dus dat zou dan ook voor jouw kinderen van 15 wel gelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee.. maar ik weet nog wel een andere hele leuke camping. camping la plaine..

iedereen is welkom. veel jeugd en veel activiteiten... de camping ligt aan de rivier "le lot" en de camping heeft ook nog een zwembad.
honden zijn ook welkom!!

voor meer informatie, zie bron :