Wat is een goede camping voor een groep van 12 personen?

Wij zijn met 12 personen, liefst in het binnenland, goedkoop a.u.b. . wij zijn allemaal 15 en 16 jaar. Er moet redelijk veel te doen zijn voor onze leeftijd. Wie weet er leuke campings? b.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Camping Dennenoord in Ommen is leuk voor jeugdige mensen!
In het hoogseizoen in de zomer (van begin juli tot eind augustus) is de camping uitsluitend een jongerencamping. Dat betekent dus, dat er in die periode alleen jongeren op de camping te vinden zijn, en bijvoorbeeld geen gezinnen met kleine kinderen of stacaravans.

http://www.jongerencamping.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er een beetje vanaf of jullie graag een strandvakantie willen of liever ergens in de bossen staan bijvoorbeeld.
Populair bij jongeren zijn bijv Renesse en Terschelling.
Hier vind je meerdere jongerencampings. Er veel kroegen, (goedkope) eettentjes en bardancings etc.
Erg leuk is Camping de Appelhof op Terschelling. Deze is speciaal voor jongeren tussen de 15 en 21 jaar. Supergezellig en goedkoop.
Zelf woon ik vlkabij Ommen en Camping Dennenoord bij Ommen is idd ook erg leuk. Ommen is een erg gezellig stadje aan de rivier de Vecht in een bosrijke omgeving (Overijssel).
Kijk voor meer ideeen en info een op www.jongerencamping.nl of www.jongerencamping.net