Wat is een gezellig cafe in Kaapstad om af te spreken?

Een leuk, werelds cafe, waar je heerlijk kunt buiten of binnen kunt zitten, drinken en lekker eten. Ik wil er nl. afspreken met een goeie kennis die ik daar ontmoet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Langs de haven zijn allerlei gezellige terrasjes, met uitzicht op de Tafelberg aan de ene kant, en Robbeneiland en de in de haven rondzwemmende zeehonden aan de andere...

Als je met je rug naar de Tafelberg toestaat, maakt de pier een hoek naar rechts. Op die hoek is een erg gezellig tentje, waar je ook lekker kunt 'snacken'. Omdat het al best lang geleden is dat ik daar was, weet ik de naam niet meer, maar ik heb erg gezellige herinneringen aan dat terrasje, waar wij ook met allerlei 'loslopende' vrienden afgesproken hadden.