Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

prijs wereldreis vlieg trein e.d.

Wat kost een wereldticket voor een vliegtuig en kan je dan ongelimmiteerd reizen in elk land(ook binnelands)en volgende vraag is er een ticket o.i.d. voor de trein of bus,
ik weet dat dit een vraag is die erg ver gaat ,maar ja er zijn nu eenmaal mensen die slimmer en ontwikkelder zijn dan anderen.Ik vraag dit omdat ik mijn huis net verkocht heb en iets ondernemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je zeggen met: "maar ja er zijn nu eenmaal mensen die slimmer en ontwikkelder zijn dan anderen."???

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit soort tickets bestaat niet.

Er zijn wel internationale airlines die tickets aanbieden waarmee je bij deze airline binnen een bepaalde tijd ongelimiteerd kunt vliegen, maar er is geen ‘golden ticket’ waarmee je alle airlines van de wereld kunt gebruiken.
Hetzelfde geldt voor de trein en de bus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt beginnen met een route te bepalen en welke steden je wil aandoen. Vervolgens ga je op meerdere vliegticket sites zoeken naar tickets. Bij het zoeken kun je vaak instellen Uitgebreid Zoeken of kiezen voor Rondreis. Hier http://www.basicreis.nl/vliegtickets.htm vind je veel vliegticket zoekmachines.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding