Hoe kan ik de tijd slomer laten gaan?

In de vakantie gaat de tijd altijd heel snel voorbij, hoe laat ik de tijd slomer laten gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn advies is om iets vroeger op te staan dan je normaal zou doen dan lijkt de dag veel langer (:

Door niet constant op de klok te kijken.

Door (net als kinderen waarbij de tijd ook langzamer lijkt te gaan) nieuwe indrukken op te doen. Dus ga eens naar een ver land en dan zal je zien dat als je twee weken weg bent, je het idee het dat je maanden weg bent.

Als je saaie dingen doet lijkt de tijd veel langzamer te gaan, maar dat zou ik zelf ook nooit doen, ik denk gewoon eerder opstaan en meerdere verschillende dingen doen, dan lijkt het of je heel veel gedaan hebt

De tijd tikt in zijn eigen tempo, daar kun je niks aan veranderen... Wat je wel kunt, is anders met je tijd omgaan. Bewust leven in het nu, in plaats van steeds denken: straks doe ik dit of ga ik daar heen. Nu is zometeen voorbij, dus benut het en geniet ervan. Da's nog best moeilijk. Maar de moeite waard om het te proberen. Als je bijvoorbeeld op het strand loopt, bewust de zilte lucht inademen, de zee horen ruisen. Eigenlijk intenser leven, bewuster leven.

Dat kan je niet, alleen als je de datum van 21 juni nadert, dat is de langste dag... Als iets leuk is gaat de tijd altijd snel, heb je niets te doen, verveling dan gaat de tijd langzaam.

Pak een harde houten stoel, leg er een stuk of tien knikkers op, en ga daar op zitten. Zet dan tevens een tikkende wekker voor je op tafel, en ga zitten kijken hoe de seconden wegtikken. Op deze manier lijkt een dag een eeuwigheid te duren.

Door te accelereren naar snelheden steeds dichter bij de lichtsnelheid.

Doe vakantiewerk waar je een hekel aan hebt .

Door de klok 1 uur voorruit te zetten en wanneer het 15:00 uur is, o-nee het is pas 14:00 en om de tijd sneller te laten gaan het tegenovergestelde.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100