Wie weet een leuke camping voor 4 meiden van 16 en 17 jaar in Nederland? We willen niet op een jongerencamping staan, wel aan het strand.

Met voorkeur op de waddeneilanden. hoeft niet persé.

Toegevoegd na 6 minuten:
We willen een tent huren of zelf meenemen.

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry niet duidelijk geweest, we willen een strand aan de zee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

Misschien geen camping maar een 'stayokay' hostel. Zijn redelijk goedkoop. Ben er geweest, en beviel erg goed. Je zit niet aan het strand, maar op de waddeneilanden is alles goed te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal mag je niet met een groepje vriendinnen van die leeftijd op een gezinscamping staan. Dat probleem heb ik zelf ook gehad. Ik ben zelf toen naar camping 'De Schotsman' in zeeland geweest. Dat is een gezinscamping met een jongerenveld. Je kunt een tent huren via Koko Holidays (de man van Koko Holidays die dat daar vertegenwoordigd is wel een beetje een zever) maar je kan ook zelf een tent meenemen. Het strand is ongeveer 800m en je zit aan het Veerse Meer. Wij hebben het er heel erg naar onze zin gehad! Succes ermee;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker een aanrader is camping "Riviera" in Biddinghuizen, Flevoland. Leuke camping met een skihal, discotheek en bar. Tevens een lekker strand erbij (ook een jachthaven). Tegenover de camping vind je Six Flags... ideaal dus voor een leuke dag uit! 's avonds gaat er een pendelbus naar een grote discotheek in de buurt van de camping, die je 's nachts ook weer op de camping afzet!

Leuke camping, zeker een aanrader!

Zie www.riviera.nl !