Wat is er allemaal te doen in Porto (Portugal) als studentzijnde?

A.s. vrijdag vertrek ik samen met een vriendin voor een weekendje naar Porto. Ons budget is niet hoog, laten we zeggen erg minimaal zelfs.

Wat kan je met een laag budget doen in Porto? Wat is er te zien?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat hier om studenten! Cultuur snuiven daar doen wij over het algemeen niet aan indien het echt iets moois is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit de bloem der natie is, dan ziet de toekomst er somber uit.

Antwoorden (2)

Studenten die niet aan cultuur doen? Dat wordt gratis port slempen in de portkelders van Vila Nova da Gaia
Brug over. Rechts. Naar beneden naar de kade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk heel erg zonde om naar Porto te gaan en dan geen cultuur te snuiven, het stikt er daar van. Ga dan naar Lissabon of Faro.

Maar goed, zoals hierboven al is gezegd: ga naar de wijnkelders. Ik raad voornamelijk Sandeman aan, wijnkelder is niet te missen...zoek naar een soort Zorro figuur.

Je kan naar Rua Catarina, daar zijn allemaal leuke winkeltjes enzo.