Weet iemand waar ik een huttentocht in de bergen kan boeken.

Ik zou graag een huttentocht willen doen, Liefst in Oostenrijk of Zwitserland.
Dit met jongeren, en dan van zelf sprekend van hut naar hut, en dan een bus die je koffers ( tassen) naar a-b brengt.
Weet iemand waar ik dit kan boeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je kan wel degelijk mooie tochten maken waarbij het gros van de bagage wordt vervoerd. Een rugzak met bevoorrading en kleren zal je zelf mee moeten nemen voor de veiligheid.
Kijk op onderstaande links of google op: trektochten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je bagage zal je zelf moeten dragen in de bergen ivm bereikbaarheid van de berghutten.
maar kijk eens bij de bergsportvereniging
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.snp.nl die hebben heel veel natuurlijke/avontuurlijke reizen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De NKBV (Nederlandse klim en bergsport vereniging) heeft wel mooie reizen maar meestal in de alpen e.d. moet je wel zelf je bagage meedragen. verder heb je intertrek die zijn geloof ik niet heel duur. Wel moet je er rekening mee houden dat berghutten erg duur zijn.
Misschien is het een optie om een hotel in de bergen te nemen of een camping zodat je mooie dagwandelingen kunt maken. dat scheelt geld en je hoeft niet met je bagage rond te zeulen.