wil in de zomervakantie naar belgie of frankrijk maar niet te lang rijden. Heeft er iemand tips voor goede kinder camping.

liefst met sites.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Ik weet niet waar je een beetje naar zoekt. Maar op deze twee links hieronders staan heel veel leuke kindercampings. Met veel activiteiten, voor alleen uw kind en het hele gezin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je redelijk dicht bij zee wilt zitten: Kompas Nieuwpoort, grote camping maar niet supermodern.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ga naar Spa. Klein half uurtje rijden van Maastricht. Leuke camping, lekker in de Ardennen, dicht bij Spa, Coo (kabouter plop) en leuk animatie team.
Alleen niet in de beek zwemmen, wordt je ziek van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele leuke camping is De Haan aan de kust in belgie
Blankenberg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar erg veel te doen is voor kinderen Camping blauwe Meer in Lommel is ook niet zo erg ver weg van de grens.
Echt een hele mooie camping met alles erop en eraan voor groot en klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Isigny Sur Mer kindercamping in normandie!

Toegevoegd na 1 minuut:
De camping heet Fenal

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.camping-normandie-fanal.fr/?-Camping-4-etoiles-en-normandie-dans-le-calvados-