Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je het beste winkelen in London en welke treinen/bussen rijden er vanaf Custom House London E16 3by???

wij gaan vanaf de boot van hoek van holland naar harwich en dan naar ons hotel in londen Custom House

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het beste kan je gaan winkelen op Oxford Street en Regent Street. Daar zijn de meeste grote winkels en warenhuizen. Het mooie, maar dure warenhuis Harrods ligt echter niet in die buurt. Persoonlijk vind ik dat warenhuis best een bezoekje waard, maar als je echt alleen komt om te winkelen ben ik van mening dat je daar niet perse naar toe moet.

Volgens iemand die in het hotel is geweest (zie de link) ligt het hotel naast het metrostation, dus het beste kan je met de metro reizen in Londen. Het is goedkoop, snel en je kan overal komen. Ik ga er vanuit dat in het hotel waar je zit wel een metrokaart te krijgen is en uitleg hoe je het beste in het centrum kan komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding