Hoe duur is het om voor 7 dagen een touringcar (32 mensen moeten erin passen) te huren?

Het is voor school, dus ik ga geen echte offerte aanvragen om erachter te komen.. Weet iemand hoe duur dat ongeveer is..?

Toegevoegd na 36 minuten:
Mijn bestemming is Bristol.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een opdracht voor school, maar het is dus niet werkelijk de bedoeling dat jullie met de bus naar Bristol gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Maar we moeten een reis plannen, en o.a. de kosten berekenen. En nou is het probleem dus dat ik niet weet hoe duur zoiets is..

Antwoorden (4)

ik denk je toch beter een offerte aan kunt vragen...er zijn ook bedrijven waar t gratis is...zoals deze ..

http://www.touringcarofferte.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de link van Marion61 heel goed, je kan online een offerte aanvragen, die dan verstuurd wordt naar meerdere busbedrijven maar je hoeft geen enkele offerte aan te nemen en weet dan toch de prijs zodat je je kostenberekening kan maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat vond ik dus ook...maar schijnbaar diegene die de min DIRECT al gaf.....niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat is wat mij zo irriteert hier, terwijl het zo'n leuke site is
Waarom geen offerte aanvragen.
Heb je geld genoeg dan.
Juist met een offerte aanvragen kun je geld verdienen.
En om zo,n offerte aan te vragen hoeft je niet eens de deur uit.
En 32 mensen passen altijd wel in zo,n touringcar.
Maar waar wil je naar toe met het hele stel.
Want dat maakt toch ook een beetje het kostenplaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch maar beter en touringcarbedrijf bellen. Als je zegt dat het een opdracht is voor school, willen ze vaak wel meewerken. Liever van te voren zeggen dat het een schoolopdracht is, dan een offerte aanvragen en niet boeken.
Nu krijg je waarschijnlijk een globaal kostenplaatje, en bij een offerte wordt het toto in detail berekend.

Toegevoegd na 51 seconden:
toto is één o teveel.....
13 jaar geleden
Huur een bus, en nooit meer rondbellen!

Ontvang scherpe en concurrerende offertes en maak uw keuze!