Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Last minutes! Waar vind je de beste? Ben op zoek naar een overkoepelende site welke de last-minutes in vergelijking brengt...

Overkoepelend? Waarom?? Wel omdat je ze meestal vindt per luchtvaartmaatschappij...

Welke hulpmiddelen gebruikt men in reisbureau's? Is men daar wel steeds eerlijk... (vraagt men geen verdoken commissie?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij sommige staat er inderdaad bij vermeldt dat je kunt vergelijken, vergeet daarbij ook niet die kleine lettertjes te lezen!

Er is een overkoepelde site die ik zelf raadpleeg www.cheaptickets.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste (online) reisbureau's bieden last-minutes aan van verschillende luchtvaartmaatschappijen. Kijk bv. eens bij Thomas Cook of D-Reizen.

En natuurlijk werken die mensen niet gratis, daar moet ook brood op de plank!
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Echt een overkoepelende site is er niet, daar en ik wel achter na een paar keer geboekt te hebben.
Pak een papiertje en kijk op de goedkope reisaanbieders wat ze hebben en vergelijk. Tot nu toe mijn goedkoopste vakanties heb ik gevonden via Jiba.nl en Bex.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goedkoper dan vakantiediscounter.nl nog niet gevonden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding