is Mozambique de moeite waard of is het alleen maar strand

Toegevoegd na 21 minuten:
Voor vakantie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Natuurlijk is Mozambique de moeite waard.
Er zijn inderdaad prachtige witte stranden en je kunt er mooi snorkelen/duiken.
Er is verder ook een heel mooi natuurpark dat bestaat uit drie eilanden. Daar leven heel veel vogels, maar ook apen.

Er zijn niet zoveel toeristische trekpleisters door de burgeroorlog die er heeft plaatsgevonden. Maar als je voor toeristisch wilt gaan dan kan je beter naar een camping in frankrijk toch!?

Je kunt er werkelijk heerlijk eten. Het land heeft veel portugese invloeden aangezien het vroeger een kolonie van Portugal was.

Inhambane is een een stad met Arabische invloeden. Mooie markten. Ook een hele grote Portugese kathedraal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mozambique heeft veel ter bieden, maar het blijft een persoonlijke kwestie. Als je Googlet kun je heus veel info vinden, zeker als je het koppelt aan zaken die jij leuk of belangrijk vindt. En een goed reisbureau kan je ook alle gewenste info geven. Reisboeken genoeg, o.a. Insight Guide, Marco Polo, Wereldwijzers enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou altijd de moeite waard zijn. Als je daar gaat wens ik je al een gelukkige reis naar Mozambique!