Hoe werkt de Schipholtaxi?

Tot hoe lang van tevoren kan je reserveren? Moet je zelf de tijd aangeven waarop je gehaald wil worden of bepalen zij dat aan de hand van vluchtgegevens ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik gebruik het wel vaker. Ik denk dat je schiphol travel taxi bedoelt?
Ik neem even aan dat je een gedeelde taxi wilt? Want dat is goedkoper. Dat moet je er altijd duidelijk bij zeggen.

Je geeft aan op welke tijd je op Schiphol wilt zijn, en de avond van tevoren bellen ze je dan, en vertellen hoe laat je op wordt gehaald.
9 van de 10 keer ben je er voor die tijd. 1 keer was ik er precies op die tijd, nooit later.

Ik weet niet precies wat het laatste moment is, ik bel meestal minimaal 48 uur van tevoren, anders moet je even op de site kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan ook diverse taxibedrijven bij je in de woonplaats (of de dichtsbijzijnde grote woonplaats) benaderen. Vaak staan de voorwaarden op hun site (mits ze die hebben, anders kun je altijd bellen). Er valt altijd wel wat te regelen maar geef je het eerder aan dan is het vaak goedkoper (evt worden er ook anderen opgehaald op weg naar Schiphol).