Vliegen naar Florence of Pisa

Ik wil met een groep van 24 personen naar Toscane. Welke vlucht brengt mij in 1 keer naar mijn bestemming? Het liefst ook nog zo goedkoop mogelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

vanuit Amsterdam met KLM en Meridiana naar Florence
vanuit Brussel met Brussels Airlines naar Florence
vanuit Amsterdam met Transavia naar Pisa
vanuit Eindhoven met Ryanair naar Pisa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de vleugel(lekker goedkoop - doe wel een jas aan he tis koud daar boven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja geef maar nog meer minnetjes.. Zulke dingen kan je zelf even opzoeken.. mensen worden te lui hier op GV, Research is voordat je gelijk gaat posten. (stuk sneller en je hoeft 't zelf niet te doen) denken ze maar.. zucht
http://en.wikipedia.org/wiki/Peretola_Airport

Onderaan zie je een staatje van het vliegeveld van Florence. Zowel vanaf Amsterdam als Brussel vertrekken vluchten naar de hoofdstad van Toscane.