Zeeland is dat een leuke provincie om op kampeer vakantie te gaan in de zomermaanden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Jaaa,joh!:
Ik woon er zelf + je kunt er zwemmen,boardsurfen(doe ik allemaal graag),op strand tot 's avonds laat /in de nacht (als t lekker weer is) lekker zitten chillen (met gitaar,lekker jointje,enz.),lekker zonnen overdag.
En je hebt allerlei musea (voor als je dat leuk vind weet je),b.v. in Middelburg en Vlissingen enzo.
In Vlissingen hebben ze b.v. Cinecity,éé der grootste bioscopen van Nedrland (5 zalen!).
En 's zomers is er de vlootdagen (met vette zeilschepen enzo),een coole kermis,popconcerten (vaak op strand!),enz.
Je hebt ook het Veerse Meer met dat je kan kanoën (doe ik b.v. ook graag),zeilen,kajakken,enz.
Dus fun genoeg joh!
hee,groeten + véél plezier in Zeeland.

Toegevoegd na 22 minuten:
o ja,wacht ff: + je kan er hééél mooi fietsen,joggen,wandelen (b.v. Domburgse Bos),enz.
Zuid-beveland is ook mooi om te fietsen,net als Walcheren en Schouwen-Duiveland.
have fun in zeeland!
groeten ;)
Dennis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ zo ist maar net :-)

Andere antwoorden (9)

Er is in Zeeland veel te doen. Watersport, zee en strand, cultuur. En Zeeland heeft de meeste zon-uren van Nederland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeeland is een geweldige vakantie om te gaan kamperen.
Lekker bij de zee, maar ook dicht bij bijvoorbeeld Belgie of Zuid Holland voor eventuele uitstapjes.
Als je geen auto hebt, kun je er heerlijk fietsen.

Inderdaad zoals bij bovenstaande antwoord al gemeld; de meeste zonuren.

http://www.zeeland.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeeland is voor mensen uit Overijssel, Drenthe, Friesland, Groningen wel een fiks eind reizen, maar het is er zeer goed toeven. Geweldige stranden. Ze zijn vaak breed, je kunt altijd wel ergens een rustig plekje vinden, er is relatief veel zon, De Zeeuwen zijn vriendelijk en hulpvaardig .
Als je van gezellige drukte houdt, is Vlissingen ook een fijne plek. Leuke boulevard. Grote zeeschepen, heel dicht langs het strand.
Ik zou het eens uitproberen daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom zelf uit Zeeland (Zeeuws Vlaanderen) en het is een zeker goeie plek om te kamperen. Ik raad aan om dicht bij Cadzand bad of Groede iets te zoeken want dat zijn de mooiste stranden. Mocht je verder van het strand afliggen en je bent met de auto moet je snel zijn voor een parkeerplek. Ook kun je een uitstapje maken naar Gent of Antwerpen en met de fiets zou ik gewoon willekeurige dorpjes afgaan daar is altijd wel een terrasje waar je 's middags lekker een drankje kunt doen en 's avonds in een restaurant lekker kunt eten. Mochten er jongeren bij zijn dan is er een discotheek(de Joy) in Cadzand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf van wel, ik houd van strand, natuur, een beetje rust als ik dat wil maar ook gezellige stadjes en terrasjes als ik daar zin in heb, lekker fietsen of een rit te paard maken: allemaal te vinden in Zeeland, en gemiddeld meer zon dan elders in Nederland.
En goed bereikbaar, ook erg prettig.
Ben er jaren met mijn ouders op vakantie geweest, in Renesse, dat is nu iets drukker geworden, maar Schouwen-Duiveland is wel mijn favoriete gebied (niks ten nadele van andere gebieden trouwens).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut. Lees je in op internet en daarmee heb je al veel informatie. Dan kun je een camping kiezen die voor jou geschikt is. Wil je rust? Wil je een dolle feestboel? Een heerlijke provincie met een diversiteit aan activiteiten. De steden, de kleine,oude dorpen, de stranden, het uitgaan, de toeristische dingen, de rust en de weidsheid, sportief bezig zijn, het watersportgebeuren, de sfeer.

Heerlijk. Mag ik met je mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja erg leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na al die goede tips nog eentje, ook van een Zeeuwse, maar dan de Walcherse kant van Zeeland: lekker over het strand wandelen, bijna het eiland rond van Vlissingen tot Vrouwenpolder met tussen (bijna) elk paalhoofd een strandtent waar je heerlijk kan eten en drinken.
Behalve kamperen kun je hier ook een strandhuisje huren voor overdag, maar ook strandhuisjes om te slapen!