wie heeft er leuke tips voor een vakantie naar milaan?

In de kerstvakantie ga ik met mijn vriend naar milaan, we houden allebei niet zo heel erg van shoppen en om oude gebouwen en musea geven we ook niet zo veel.
Iemand tips m.b.t een hotel en leuke aktiviteiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Als je niet van shoppen en oude gebouwen houdt dan lijk je me geen stadsmens. Als je ongeveert twee uur naar het noorden rijd dan zit je al in de Alpen, lijkt me een stuk leuker voor je...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom ga ja dan naar Milaan ?
* Je kan naar een voorstelling in het Scala
* Je kan het San Siro stadion