Wat is het spannend (ste) doolhof in Nederland?

Ik bedoel dus een echte, waar je doorheen kunt lopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft niets met Nederland te maken, weet ik, maar mocht je ooit in Zuid Engeland komen, er is daar een heel leuk attractiepark met oa een doolhof. Gemiddelde duur om naar het midden te komen is drie kwartier.
http://www.longleat.co.uk/attractions/hedge-maze.html
(wij hebben ons aan het doolhof niet gewaagd, bang te zijn de rest van de dag alleen maar dolende te zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die is erg mooi/spannend zo te zien, ik hou 'm in t achterhoofd voor als we eens naar Engeland gaan.
thanks

Het beste antwoord

Het doolhof op de Vaalserberg, tot mijn schande moet ik bekennen dat ik daar echt niet meer uit kon komen deze zomer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is toevallig de enige waar ik zelf ooit ben geweest, moest ook aan een tuinman die de heg aan het knippen was vragen hoe we eruit konden komen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
dus je zit daar nu nog steeds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die is geweldig. Ik bleef er drie jaar geleden in steken. Had hulp van mijn kids nodig om te ontsnappen :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik ben via de ingang naar buiten gegaan... En wij zagen ook een tuinman, maar volgens mijn kinderen was die daar ook als jongetje in verdwaald en stond hij daar al 40 jaar de heg te knippen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Alpha: de tuinman wist het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Nelleke
;)
goeie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andere antwoorden bekeken, maar volgens mij is dit inderdaad toch ook de leuskte/spannendste.

Andere antwoorden (5)

Wij hebben spannende momenten meegemaakt in het maisdoofhof in Voorthuizen. We leken steeds weer op hetzelfde plekje uit te komen en dat was niet bij de uitgang......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het doolhof in Ruurlo - zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Efteling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit me aan bij het eerste antwoord, het doolhof bij het drielandenpunt in Vaals, groot en goed onderhouden, geen kale plekken in de "muren"van het doolhof, eromheen is ook veel te doen, zoals uitkijktoren en grote speeltuin en natuurlijk het drielandenpunt zelf, goede parkeergelegenheid enz (nee ik kom er niet vandaan dus het promoten is alleen omdat ik er goede ervaringen heb)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doolhof op 3 landen punt :) tevens ook nog mooie omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
die was helaas al 2x genoemd