Hoe kan ik het makkelijkste en goedkoopste van Curacao naar Cuba reizen?

Ik ben erachter gekomen dat er vanaf Curacao geen rechtstreekse vlucht naar Cuba gaat, maar word via Google en reisbureaus overladen met nutteloze informatie, zoals dat ik bijvoorbeeld eerst terug naar Nederland moet vliegen voordat ik naar Cuba kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Van curacao naar zuid-amerika (Caracas - venezuela) en dan doornaar Cuba. Vliegen van de VS lukt niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Cancun heeft overigens ook vluchten die beide locaties aandoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Curacao naar Mexico en dan door naar Cuba.