Hoe vindt controle van de Tsjechische vignet plaats?

Ik ben per abuis zonder vignet een stuk tolweg doorgereden in Tsjechie. Bij de volgende afslag heb ik een vignet gekocht. Ik heb niet gezien dat ik geflitst ben oid? Kan ik dan dus ook geen boete verwachten

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (1)

enige wat ik tegenkom zijn handmatige controles. dus geen flitskasten.
quote uit onderstaand forum: "De meeste controles vinden plaats halverwege de opritten, midden in een bocht. Zonder vignet dus altijd prijs! De boete is altijd hoger dan de prijs van het stickertje"