Ja die heb je nodig is erg makkelijk aan te vragen zie link
een jaar geleden
Ja die heb je eg nodig en ik raad je aan een Malaria prikje
een jaar geleden
Ja, als vakantieganger heb je een toeristenvisum nodig. Deze kan je zowel bij aankomst in Egypte aanschaffen als vooraf online aanvragen als je korter dan 30 dagen in Egypte verblijft. Als aanvulling hierop is het belangrijk dat je paspoort nog minimaal 6 maanden geldig is bij aankomst in Egypte.
Ja, een visum is nodig maar die moet je zeker niet online aanvragen, erg duur! Koop je visum bij aankomst op het vliegveld bij de bankkantoren en niet bij je eigen reisorganisatie. Bij de diverse bankkantoren die je ziet kan je het visum aanschaffen voor € 23,00. In Hurghada vindt je de bankkantoortjes als je in de aankomst al richting douane loopt aan de rechterkant. Daarna ga je door de douane en beneden meld je je pas bij je reisbureau, als je tenministe een transfer naar je hotel hebt.
een jaar geleden