Hoeveel kost een PCR-test in Frankrijk?

Is het mogelijk om een PCR-test in het buitenland aan te schaffen? En dan bedoel ik specifiek Frankrijk. Hoeveel kost zo'n PCR-test daar?

2 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Vanaf 7 juli zullen buitenlandse toeristen moeten betalen voor een coronatest in Frankrijk, zo heeft regeringswoordvoerder Gabriel Attal tegenover Les Echos gezegd. Een PCR-test zal 49 euro kosten en een antigeentest 29 euro.