Welke boot kan ik het beste nemen van spanje naar marokko voor een dagje uit?

Dan bedoel ik een boot die nauwelijks vertraging heeft en niet gauw de tocht annuleert. Kortom een betrouwbare verbinding. Ik ben van plan om alleen te reizen.

10 maanden geleden
in: Onderweg
1.3K
ronron1212
10 maanden geleden
https://ferrygogo.com/nl/boot-naar-marokko-vanuit-spanje/
Vortexxx
10 maanden geleden
Vakantie is ook het ter plekke zelf uitzoeken en beleven, als je alles voorkauwt dan wordt het snel saai, beleef het avontuur en beslis het daar ter plekke!!
tinus1969
10 maanden geleden
@Vortexx, totdat je ergens strandt zonder slaapplaats, en je veel geld geld bent. Iets dat vraagsteller ook nadrukkelijk wil verwijzen en als risico ziet ‘geen geld, geen vertraging’.
Vortexxx
10 maanden geleden
"totdat je ergens strandt zonder slaapplaats, en je veel geld kwijt bent" Tja, blijf dan lekker in Spanje als je geen risico durft te nemen.

Geef als eerste antwoord