Hoe kan ik op een makkelijke manier restitueerbare vluchten vinden?

Bij booking.com krijg je een mooi overzicht van welke hotelkamers er terugbetaald worden en onder welke voorwaarden.
Is er een dergelijk platform voor vluchten? dus waar ik een overzicht krijg van maatschappijen, voorwaarden enz. Bij Omio kan dit gedeeltelijk maar je kan niet filteren op restitueerbaarheid.

een jaar geleden
in: Onderweg
2.4K
Utrecht
een jaar geleden
De meeste vluchten van reguliere luchtvaartmaatschappijen (legacy carriers) zijn als restitueerbaar ticket te boeken. Echter dat zijn duurdere tarieven (fares) en de zoekmachines zijn ingesteld om de goedkoopste tarieven te vinden. Elke maatschappij heeft zijn eigen regels dus dat is ook een lastige vergelijking. Als je zoekt op business class zal je in het algemeen wel restitueerbare tickets treffen. (en nee, deze zijn niet persé veel duurder dan economy tickets zonder beperkingen).
liveisgreat
een jaar geleden
ah super ik ga es kijken
tinus1969
een jaar geleden
De vraag is of het uiteindelijk goedkoper is om restitueerbare tickets te boeken.
liveisgreat
een jaar geleden
das ook wel waar Tinus1969.

Geef als eerste antwoord