Wat zijn de beste alternatieven voor vliegen van en naar schiphol?

Ik las van het weekend dat Schiphol weer een reizigersplafond overweegt ivm het personeelstekort. En dat terwijl de zomer nog moet komen! Stel dat we naar een resort in Spanje gaan, dan zou dat evt. ook met de bus kunnen. Zijn er nog andere alternatieve manieren voor vliegen van en naar Schiphol?

een jaar geleden
in: Onderweg
1.9K
ronron1212
een jaar geleden
Kijken of er ook gevlogen wordt van een andere luchthaven rotterdam eindhoven brussel enz
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Beste weet ik niet maar de trein kan een optie zijn. Van Amsterdam naar Barcelona ca 11 uur. Of met de bus, zoals Flixbus. Dan zit je wel echt heel lang in die bus. Of een deel van je reis met trein of bus naar een ander vliegveld.

Antwoorden (2)

Vliegen vanaf een andere luchthaven of met eigen vervoer........
een jaar geleden
Wil je vliegen vanaf een andere luchthaven dan Schiphol? De meest gekozen alternatieven zijn Weeze Airport, Eindhoven Airport, Rotterdam The Hague Airport en Brussel Airport. Ook vliegen velen graag vanaf Keulen en Düsseldorf. Je bent met vertrek van deze luchthavens vaak ook nog eens extra voordelig uit én je betaalt doorgaans minder voor het parkeren van je auto.