Wat zijn de goedkoopste landen voor een verre reis?

Verre reizen zijn over het algemeen niet goedkoop. Wil je je budget een beetje binnen de perken houden, dan kiezen mensen vaak voor Afrika of Azië. Waarheen voor een goedkope verre reis?

een jaar geleden
in: Onderweg
1.8K
ronron1212
een jaar geleden
Wat noem je goedkoop?
Inekez1
een jaar geleden
Hoelang wil je weg? De reis ernaartoe is bij een kortere vakantie een relatief groter deel van de kosten dan bij een langere vakantie, waar je vooral moet kijken naar kosten voor verblijf, levensonderhoud en eventuele activiteiten. Verder van groot belang: wat wil je doen? Rugzak op, 25 kilo erin en dan wandelen en (wild)kamperen? Of rondreizen van hotel naar hotel met een auto? Of vanuit een luxe vakantiehuis georganiseerde excursies volgen? Los van de bestemming kun je in bijna elk land zowel goedkoop als heel duur op vakantie.
tinus1969
een jaar geleden
Eens met Inekez1, bedenk eerst wat je wil en wat je leuk vindt ipv alleen maar ‘goedkoop ver weg’

Antwoorden (2)

India is één van de goedkoopste landen ter wereld om rond te reizen.
Rondreizen door het zuiden van Sri Lanka
een avontuurlijke reis door Jordanië
Tempels en parelwitte stranden ontdekken in Cambodja
een jaar geleden
Op dit moment vind je de meeste bestemmingen voor een goedkope verre reis in Azië. Met name vakanties naar Thailand en Indonesië zijn in trek omdat deze voordelig geprijsd zijn. Ga je liever naar de Cariben? Denk voor een goedkope verre reis dan aan landen als Mexico, de Dominicaanse Republiek of Cuba. De voordeligste verre reizen vind je op onze website: https://www.prijsvrij.nl/verre-reizen.