Wat zijn de reistrends voor 2023?

Ieder jaar worden er wel trends bekendgemaakt. Wat er hip is voor je interieur, hoe je kledingkast er uit zou moeten zien volgens de laatste mode enz. Wat zijn de nieuwste reistrends?

een jaar geleden
in: Onderweg
1.3K
Prijsvrij (kennispartner)
een jaar geleden
Voor 2023 zien we een aantal nieuwe vakantietrends. Op dit moment zijn stedentrips razend populair. Dit geldt voor weekendjes weg dichtbij, maar ook verder weg naar steden als New York City of Marrakesh. Ook verre reizen stijgen in populariteit. Met name Thailand en Indonesië zijn op dit moment veel geboekte bestemmingen. Deze landen zijn nog niet zo lang heropend voor toeristen en tevens erg voordelig. We zien hierbij dat regiovertrek nog steeds trending is. Veel vakantiegangers kiezen voor vertrek vanaf een luchthaven in hun omgeving.
tinus1969
een jaar geleden
Negeer de trends - wat vind je zelf leuk?

Antwoorden (1)

Voor 2023 zien we een aantal nieuwe vakantietrends. Op dit moment zijn stedentrips razend populair. Dit geldt voor weekendjes weg dichtbij, maar ook verder weg naar steden als New York City of Marrakech. Ook verre reizen stijgen in populariteit. Met name Thailand en Indonesië zijn op dit moment veel geboekte bestemmingen. Deze landen zijn nog niet zo lang heropend voor toeristen en tevens erg voordelig. We zien hierbij dat regiovertrek nog steeds trending is. Veel vakantiegangers kiezen voor vertrek vanaf een luchthaven in hun omgeving.