Moet je nog aanschuiven op de check-inbalies op de luchthaven als je al online hebt ingecheckt met Ryanair?

Ik heb enkel handbagage mee op de vlucht, en heb online al ingecheckt. Maar moet ik dan nog aan de check-inbalies aanschuiven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Onderweg
7.2K

Antwoorden (1)

Als je online hebt ingecheckt en daarmee je boarding pass hebt gekregen (geprint of op je telefoon) dan hoef je op het vliegveld niet meer in te checken of aan te schuiven bij de check-in balies. Dat is dan alleen nog nodig als je ruimbagage wilt inchecken, maar die heb je niet.

Je kunt dus direct doorlopen naar de security en paspoortcontrole. Afhankelijk van de drukte kunnen daar ook nog een flinke rijen staan, dus wees op tijd. Calculeer ook in dat je na de security en paspoortcontrole nog naar de gate moet lopen; bij de goedkope vliegmaatschappijen kunnen die ver weg zijn, zeker op een groot vliegveld als Schiphol.