Hoe kan ik het beste van Barcelona Airport naar Carrer de Joaquim Serra reizen?

Ik zou graag met de bus willen reizen van Barcelona Airport naar Carrer de Joaquim Serra reizen, maar ik vind chaotische informatie op het internet en snap er niks van. Zou iemand mij kunnen vertellen welke bus(maatschappijen) ik kan gebruiken en op welke website ik moet kijken voor prijsinformatie? Is er misschien een pasje zoals het OV-pasje in Nederland en kan ik dan 5 werkdagen onbeperkt reizen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Onderweg
2K

Antwoorden (1)

Recentelijk is de metro doorgetrokken en dat is het allermakkelijkst.
Daarmee kom je eenvoudig in het centrum en dan kun je van daar met een andere metrolijn tot vlak bij je bestemming

Als ik me goed herinner moet je voor de metrolijn naar het vliegveld wel een apart ticket kopen.
In het centrum kun je kaartjes kopen per 10 of dagpassen