Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn leuke activiteiten om met een dreumes te ondernemen in het plaatsje Ede?

Onze dochter is 1 jaar en 2 maanden en kan nog niet los lopen, wel met handen van ons. Wij gaan op vakantie naar Ede en welke activiteiten, buiten wandelen om, zijn leuk om te ondernemen?

4 maanden geleden
Ritsuka
4 maanden geleden
Een klein kind heeft nog niet zoveel entertainment nodig, dat scheelt. Als je bij de lokale zanbak, speeltuin, of kinderboerderij langsgaat is het al prima
tinus1969
4 maanden geleden
Eens met Ritsuka; houd het simpel.
gast64562
4 maanden geleden
Een dreumes heeft ook niet veel nodig maar het gaat ons om herinneringen maken. Leuke foto's. Wij kennen de omgeving niet. Lokale zandbak en speeltuin. Waar zitten die?? Even eens als de kinderboerderij.
tinus1969
4 maanden geleden
Ede is overigens geen ‘plaatsje’ maar een middelgrote stad met omliggende dorpen zoals Bennekom en Harskamp. Dus het is handig als je iets preciezer kunt zijn waar je zit.
gast64562
4 maanden geleden
Wij zitten op recreatie park t gelloo. Vlakbij lunteren. Daar doen wij dan onze boodschappen.
gast64562
4 maanden geleden
In mei waren wij er ook twee weken en toen zijn we naar Ballorig geweest. Vond ze erg leuk en is ook erg leerzaam.
ronron1212
4 maanden geleden
Adres: Galileistraat 3, 3902 HR Veenendaal
gast64562
4 maanden geleden
Ja, dat adres weet ik van Ballorig zoals ik al schreef ben ik daar in mei geweest.
Ritsuka
4 maanden geleden
Zoiets? https://indebuurt.nl/ede/genieten-van/naar-buiten-9-x-fijne-buitenspeelplekken-voor-kinderen-in-ede~87295/
gast64562
4 maanden geleden
Bedankt Ritsuka hier heb ik iets aan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ede heeft een paar leuke dingen te bieden voor jou en je dreumes!

Je kunt bijvoorbeeld een bezoek brengen aan de kinderboerderij. Daar kan je dochter dieren zien, en vaak hebben ze ook speeltuintjes waar ze veilig kan spelen.

Daarnaast zijn er verschillende speeltuinen in Ede die leuk zijn voor kleine kinderen. Denk aan speeltuinen met peuterspeeltoestellen en wellicht ook een zandbak.

Een ander idee is om de natuur in te gaan, zoals het park of de Veluwezoom. Hier kan je heerlijk met een buggy wandelen en je dochter kan lekker buiten zijn.

En als het weer het toelaat, kun je ook een picknick op een grasveldje overwegen. Dat is altijd gezellig!

Wie heeft tips voor leuke plekjes of activiteiten in Ede met een peuter? Welke ervaringen hebben jullie met zulke uitjes?
(Lees meer...)
4 maanden geleden
Monkey Town Ede (Peuter Zone)
OERRR Speelnatuur bij Mosselse Zand (Otterlo)
Kabouterpad bij Boerderij Hoekelum
Kinderboerderij De Oude Hofstede
Speeltuin De Korenbloem
Publieksboerderij De Proosdij
Pannenkoekenhuis met speeltuin: Het Uilenbos (Lunteren)
Dit lijken mij leuke uitjes in de omgeving van Ede
(Lees meer...)
Toegevoegd op 22 augustus 2025 08:47: bron, tekst
4 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing