Mag ik muziek afspelen in Parijs?

Hallo, ik ga binnekort met school naar Parijs en ik vraag me af of ik muziek mag afspelen via mijn speaker die ik in mijn tas laat.
Ik weet dat de politie daar streng is.
Ik luister geen rap maar echt pure nostalgische Franse chansons.
Maar kan ik er in de problemen mee komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Je zal er zo snel niet mee in de problemen komen. Maar erg netjes is het niet. Ze kunnen je een boete uitschrijven voor het verstoren van de openbare orde, of voor lawaaioverlast. Oortjes zijn tegenwoordig in Frankrijk ook verboden op straat. Dus ik zou het lekker voor in het hotel laten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Oortjes zijn in Frankrijk verboden "achter het stuur " .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En als ik het echt heel zacht heb op staan dus alleen dat mijn groepje het kan horen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet je , MaryMar , je kunt het natuurlijk uitproberen, maar waarom stel je dan de vraag? Oh, en de politie is veel strenger dan hier. Echt waar. Veel plezier in Parijs hoor!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jodokus52 Ja ben ik van plan uit te proberen maar ik stel deze vraag omdat ik het heel zeker wil weten.
Bedankt trouwens voor het reageren