Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vraag je een 112 nummer op?

Ik heb in februari 112 moeten bellen, volgens mijn psycholoog zou het mij heel goed doen als ik het gesprek terug zou kunnen luister, maar is dit nog mogelijk? En zo ja, hoe kan ik dit opvragen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telecom
Pieterke
5 jaar geleden
Op dit telefoonnummer mag je de politie vragen stellen: 0900-8844. Zie ook de site: https://www.politie.nl/themas/contact-0900-8844.html#:~:text=Het%20nummer%200900%2D8844%20is,dan%20met%20het%20alarmnummer%20112.
Misschien heb je hier wat aan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je 112 belt krijg je de meldkamer, die je alleen mag bellen in noodsituaties.
Als je echter belt naar 0900-8844 krijg je ook de meldkamer, maar die is NIET voor noodsituaties, maar ook voor algemene informatie naar de hulpinstellingen zoals politie, brandweer en GGD. Op dat nummer zou je uit kunnen leggen waarom je belt en of ze je kunnen helpen. Zorg ervoor, dat je datum en tijd hebt dat je ze destijds gebeld hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing