er is een een of andere malloot die me iedere keer belt .Op de bellijst staat Anoniem, wat kan ik daar tegen doen?

Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telecom
1.8K
liveisgreat
4 jaar geleden
nee natuurlijk niet.maar je kan anonieme nummers makkelijk blokkeren
TurfGraver
4 jaar geleden
Anoniem bellers blijven bij mij anoniem.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Ik heb weleens begrepen dat je een keer moet opnemen. Om vervolgens bv 10 seconde aan de lijn te blijven. Vervolgens kun je ophangen. Hierna kun je contact opnemen met je provider en zij kunnen dan, ondanks dat het nummer anoniem is, deze wel zien en voor je blokkeren. Ook kan je, zoals hiervoor al aangegeven, alle anonieme nummers blokkeren.
Antoni
4 jaar geleden
Een keer fluiten met een scheidsrechtersfluitje als hij weer belt. Dan laat hij dat verder wel uit zijn hoofd.

Antwoorden (2)

Het nummer blokkeren andere oplossing is er niet.
4 jaar geleden
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Hoe wil je een bepaald nummer blokkeren die anoniem is?
ronron1212
4 jaar geleden
Dat kan je gewoon blokkeren in je mobiel onder instellingen
Idd naar je instellingen gaan en anonieme nummers blokkeren.

Het enigste nadeel is dan dus wel dat geen enkele anonieme beller je meer bereiken kan.

Maar daarvoor zou je het in je voicemailboodschap kunnen vermelden.