Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe desinfecteer ik mijn stinkende iphone?

Mijn hond zat op mijn iphone en nu stinkt t naar anaalklieren ranzige geur
K heb 5x alcohol op gespoten en met brillendoekjes schoongemaakt maar die geur blijft hoe kan ik dit oplossen?!!

4 jaar geleden
in: Telecom
1.7K
Amadea
4 jaar geleden
Ik zou het proberen om het toestel een hele dag in een gesloten plastic zak met waspoeder of sodakorrels te leggen.
loginabcde
4 jaar geleden
Probeer anders een beetje biotex, dat neutraliseerd ook meteen de feromonen. En anders droge rijst, dat trek normaal vocht aan maar mss ook de geur
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien ook een idee , 19belle87 , om jouw hond van de geïrriteerde -volle- pijnlijke anaalklieren af te helpen. Even naar de dierenarts als je dit nog nooit zelf hebt gedaan. Goed opletten dan kan je het volgende keer mogelijk zelf.
19belle87
4 jaar geleden
Dat heeft ze als ze diarree heeft gehad 1 dag en daarna met normale poep is het weer weg dus ze heeft geen last van geirriteerde volle anaalklieren dierenarts hoeft nooit wat e doen gewoon w8 tot diarree over is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Doe een of twee druppels bleekwater op een doekje (beste is een microvezeldoekje) en wrijf je iPhone aan alle kanten af. Zorg ervoor, dat je doekje niet te nat is. Poets daarna je iPhone zachtjes met een vochtig brillendoekje. De anaalklieren scheiden een stinkende stof af welke worden geoxideerd door het bleekwater.
(Laat de dierenarts de anaalklieren uitdrukken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
19belle87
4 jaar geleden
Nogmaals de dierenarts zei dat dat niet nodig was! Ouderwets nieuws dat is t laatste wat je moet doen uitdrukken, want dan kan t een vicieuse cirkel worden. Ze heeft t alleen in de zoveel jaar als ze paar dagen diarree heeft gehad en wanneer ze weer normaal poept geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als ik met mijn hondje bij de dierenarts kom voor de jaarlijkse prik kijkt hij altijd of het nodig is de anaalklieren uit te drukken. Vaak gebeurt het dan ook. Zal van hond én dierenarts afhangen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding