ik heb chinees toestel gekocht, dus alle in chinees, hoe kan ik dit omzetten in nederlands, alle apps zijn chinees ?

chinees toestel, hoe kan ik de instellingen naar nederlands zetten, of flashen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telecom
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welk toestel een vliegtuig een telefoon en ja van welk merk ?

Antwoorden (1)

Ervan uitgaand dat je een Android-smartphone bedoelt:

https://www.youtube.com/watch?v=_v0Nvzj9ZC4
Ik kan er geen tekst bijgeven omdat de tekst niet te lezen is, je moet het dus zien en domweg de handelingen imiteren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Visueel uitgelegd
9 puntjes apps (linksonderin)
radartje (instellingen)
groene A (talen)
bovenste optie
En dan kan je kiezen welke taal je wil