Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag een geheugenkaartje worden overgeplaats naar een ander mobiel?

Hallo,
Ik heb een geheugenkaartje maar daar staan allemaal foto's muziek en video's van mij erop.
Maar kan ik dan toch die kaartje bij een andere telefoon stoppen zonder dat die al die foto's , Muziek en video's wist?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
528

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Yep, geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Allereerst.. kapot gaat hij niet. Data kwijtraken lijkt met uiterst onwaarschijnlijk.

Daarna Is het wel dat iedere telefoon zijn eigen mappenstructuur heeft om de diverse zaken gescheiden op te slaan. Het kan dus zijn dat je hem er wel in stopt maar dat jouw mobiel het heeft opgeslagen in de map 'Muziek' en dat de andere mobiel de map 'Music' zoekt.
Die map bestaat op zijn beurt niet, dus zal die mobiel een map 'Music' aanmaken. Met als gevolg dat die leeg is en die mobiel dus niets vind.
Tenzij je het dus stopt in een mobiel van hetzelfde merk en/of type, of dat ze toevallig dezelfde structuur gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker kan dat.
Het gaat ongeveer hetzelfde met een SIM-kaart.
Als je hem uit je oude telefoon haalt, en je plaatst hem in je nieuwe telefoon, kun je gewoon alle nummers die in het SIM geheugen hebt opgeslagen weer terug zien!
Die hoef je dus helemaal niet opnieuw in te voeren, dat gaat ook zo bij een geheugenkaart met foto's/muziek/video's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is heel goed mogelijk,
mocht je het zelf niet vertrouwen, maak dan eerst een back-up op je pc.

maar ik kan je garanderen dat hij het gewoon zal doen en geen foto's wist. sommige telefoon vragen bij het inzetten van een geheugenkaart ( voor de eerste keer ) of je hem wilt formatteren ( alles wissen en speciaal in staat zetten voor die specifieke telefoon ) dit moet je dan niet niet !

hopelijk heeft dit je voldoende bevestiging gegeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding