Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je allemaal met de samsung f480? en wat vinden jullie ervan?

Ik wil er eentje kopen maar ik weet niet goed wat de samsung f480 allemaal kan?!
maar klopt het dat achter deze mobiel een klep zit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
720

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op een andere vraag van je heb ik al je al de link naar een review gestuurd. Het toestel zit niet achter een klep, wat je waarschijnlijk wél standaard van Samsung mee krijgt is een lederen hoesje zoals onderstaand op de foto van gsmhelpdesk.nl.
Op de onderstaande link kun je ook gebruikerservaringen lezen van mensen met deze telefoon.

Verder beschikt de telefoon over de mogelijkheid om via umts te kunnen internetten, let hierbij wel op je abonnementsvorm omdat het anders behoorlijk in de kosten kan lopen!
Ook kun je redelijk goede foto's maken, zie hiervoor de review op de onderstaande link van gsmhelpdesk.nl.

Hierin wordt de f480 touchwiz besproken, en jij hebt het over de allure waarschijnlijk. Behalve de kleur verschillen ze niets van elkaar dus wat dat betreft heb je aan de review een prima referentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding