Hoe komt het, dat als ik via mijn mobiel naar een vaste telefoon een gesprek voer, ik soms mijn stem hoor nadat ik heb gesproken?

Ik heb dat met maar een paar specifieke mensen, of dus; met een paar specifieke telefoons. Met heel veel telefoons heb ik het niet, dus ik denk dat het niet aan mijn mobieltje ligt.
Het gesprek verloopt erg moeizaam erdoor, aangezien het zo gaat:
Ik: 'kan ik u wat vragen?'
Ander: 'ja dat kan.' Hier doorheen komt mijn stem vervormd en hard: Kan ik u wat vragen?
Enzovoorts. Die ander merkt daar niets van, behalve dat ik nogal vaag ben tijdens het gesprek.

Komt dit door een provider? Of oude telefoon (van de ander) of...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Rieneke1
13 jaar geleden
goeie vraag!
ik heb het ook wel eens, heel irritant die echo.

Antwoorden (1)

Dat heb ik als ik mn ouders bel met mijn mobiel naar hun vaste lijn. Zij hebben een thuiscentrale met fax ertussen. Hun zijn de enige bij wie ik dat heb dus misschien ligt het daar aan.