Na het versturen van enkele smsen komt er ineens een sms binnen met als afzender geen nummer. Hoe kan dit of waar ligt dit aan ?

De verstuurde smsen komen wel aan, dit heb ik nagevraagd. De tekst in het sms bericht wat ik ontvang bestaat uit cijfers ; 476548-108714
Mijn provider is T-Mobile.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Interesant, het gebeurt wel vaker dat een toestel "onzichtbare" smsjes krijgt en is vrij normaal.
De meeste gebruikers weten of merken dat niet eens, dit soort sms-jes worden ook niet opgeslagen.
Dat kunnen bijvoorbeeld instructies zijn, patches etc.
Dit gebeurde vroeger vooral met de oudere generatie toestellen daar updaten via internet nagenoeg onmogelijk was.
Dergelijke sms-jes kunnen ook worden gebruikt door justitie om stoute jongetjes en meisjes te kunnen opsporen.
Wat niet normaal is dat jij deze vrij ontvangt en kan inlezen.
Wellicht dat je hiervoor even contact kunt opnemen met de servicedesk van T-Mobile

Google maar eens voor de aardigheid op stealth sms of onzichtbare sms.